HURTOWNIA INTERNETOWA

 

 

 

 

SKŁAD FABRYCZNY

 

 

 

 

 

 ECOPLAST 

 

 AS

 

 

 

 

SKŁAD FABRYCZNY

to:

 

* dostępność towaru na magazynie

 

* towary oryginalne z gwarancją producenta

 

* niższe ceny niż w składach budowlanych

 

 

 

 

 

 

 

ZAMÓWIENIA

JAK ZAMÓWIĆ przez Internet?

  1. Najpierw należy oczywiście wybrać interesujący towar z oferty naszego sklepu i umieścić go w wirtualnym koszyku zakupów poprzez wciśnięcie przycisku "Zamów" znajdującego się przy wybranym towarze.
  2. Po umieszczeniu wszystkich towarów w koszyku, należy wybrać przycisk "Złóż zamówienie".
  3. Na drugim ekranie jest możliwość zalogowania do swojego konta w naszym sklepie (jeśli założyłeś konto np. przy poprzednich zakupach) lub przejścia dalej do zamawiania bez logowania jako jednorazowy zakup.
  4. Następnie należy podać dane kontaktowe (potrzebne do potwierdzenia zamówienia) oraz adres dostawy, ewentualne dane do faktury oraz wybrać sposób płatności i dostawy.
  5. Ostatni ekran pokazuje wszystkie wprowadzone informacje celem ich sprawdzenia. Masz możliwość ich poprawienia oraz ostatecznego zatwierdzenia co jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia - przycisk "Potwierdź zamówienie".
  6. Po złożeniu zamówienia otrzymujecie Państwo na podany adres poczty elektronicznej automatyczny e-mail z podsumowaniem zamówienia.
  7. W przypadku niejasności zamówienia, braku towaru itp niezwłocznie, a najpóźniej następnego dnia roboczego nasz handlowiec skontaktuje się z Państwem (telefonicznie lub e-mailem) w celu potwierdzenia zamówienia. Przy okazji poda szczegóły dotyczące terminu realizacji i udzieli innych informacji.
  8. Wysyłka dostępnych towarów na magazynie następuje w 1-2dni robocze od zaksięgowania Państwa wpłaty na naszym koncie lub od chwili otrzymania informacji o płatności za pobraniem; następnie firma kurierska/spedycyjna ma 2-3dni robocze na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres (chyba iż wskazali Państwo innym termin dostawy).
  9. W dniu wysyłki, otrzymają Państwo e-mail powiadamiający o wysłaniu przesyłki. Będzie on zawierał wszelkie pomocne informacje do szczęśliwego i wygodnego zakończenia transakcji (np. kontakt z kurierem, nr przesyłki) W każdej chwili podczas zamawiania możecie Państwo kontaktować się z naszą firmą, a my udzielimy wszelkich niezbędnych informacji.

 

 

PORADNIK KLIENTA

Przed zakupem

Towary z naszego sklepu można zakupić:
  • wysyłkowo - zamawiając przez Internet, fax (telefonicznie nie przyjmujemy) i otrzymując towary za pośrednictwem firmy kurierskiej/spedycyjnej (sprawdź jakie dokładnie sposoby zamawiania oferujemy)
    Jeżeli kupujesz po raz pierwszy w sklepie internetowym przeczytaj "Jak zamówić przez Internet?"
  • osobiście - w naszej hurtowni w Topoli Małej

Przed zakupem warto zapoznać się z regulaminem jaki obowiązuje w naszym sklepie.

 

Czas realizacji i dostępność towaru

Na stronie z opisem każdego produktu w naszym sklepie publikujemy informację o stanie naszego magazynu, oraz o przewidywanym czasie wysyłki zamówienia na dany produkt. Wynosi on zazwyczaj od 24 godzin do kilku dni.
W pozostałych przypadkach jest odpowiednia informacja na stronie produktu.

Płatność

Oferujemy dwie form płatności PRZELEW i POBRANIE

Dostawa

Oferujemy kilka różnych form dostawy - zobacz jakie są koszty przesyłek w danej kategorii towarowej

Zamówione towary można też odbierać w naszej HURTOWNI w Topoli Małej k. OSTROWA WLKP.

Faktury VAT i paragony

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT.
Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.

Bezpieczeństwo zakupów

Bezpieczeństwo zakupów w naszym sklepie jest na najwyższym poziomie; nie jesteśmy firma wirtualną, nasza hurtownia istniej od 1990 roku, a poszerzeniem zakresu jest właśnie profesjonalna sprzedaż internetowa

Jeżeli masz jeszcze pytania skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży, mail: biuro@panelepcv.pl , Infolinia: (62) 734 67 15

Zamówienia w realizacji

Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia potwierdzamy je indywidualnie lub aautomatycznie. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub pocztą elektroniczną najpóźniej następnego dnia roboczego. Po potwierdzeniu przystąpimy do realizacji zamówienia.

Stan realizacji zamówienia

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić:
  • w systemie zamówień (jeżeli masz konto w naszym sklepie)
  • klikając na link przesłany w mailu po złożeniu zamówienia
  • kontaktując się z naszym Działem Sprzedaży - biuro@panelepcv.pl, Tel. (62) 734 67 15

Zmiana zamówienia

Zmiana towarów lub danych w zamówieniu jest możliwa do momentu przekazania zamówienia do działu logistyki.
W celu zmiany zamówienia skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży: biuro@panelepcv.pl, Tel. (62) 734 67 15

Konto bankowe

W przypadku wyboru przelewu jako sposobu płatności numer konta przesyłamy w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Nr konta znajduje się także na głównej stronie sklepu.

Monitorowanie przesyłki

Istnieje możliwość sprawdzenia, gdzie w danej chwili znajduje się przesyłka, jeżeli zamówiony towar został przesyłamy za pośrednictwem jednej z firm kurierskich/spedycyjnych. Lokalizację przesyłki sprawdzamy poprzez wpisanie w formularz na stronie kuriera numeru listu przewozowego, który przesyłamy w mailu potwierdzającym wysłanie paczki.

Po zakupie

Zwrot towaru

Konsument może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do naszej firmy nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu. Sprawdź w zakładce reklamacje i zwroty.
 

Sposoby zamawiania i ceny

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.

Sposoby składania zamówień:

Poprzez koszyk sklepu internetowego

Preferowany przez nas sposób. Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka naszego sklepu internetowego otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w naszym systemie. Wiadomość będzie zawierała datę oraz czas rejestracji, a także unikalny numer zamówienia, który będzie pomocny w realizacji transakcji i przy kontakcie z naszymi handlowcami.

 

Faksem pod numerem (62) 734-67-15 wewn. 23

Zawierającym imię i nazwisko, adres zamawiającego, numer telefonu oraz nazwy i ceny zamówionych produktów. Zamówienie zostanie potwierdzone przez nas e-mailem, telefonicznie lub faksem.

 

Pocztą elektroniczną (e-mail)

Wystarczy przesłać e-mail na adres biuro@panelepcv.pl zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia czyli dane kontaktowe do osoby zamawiającej, adres dostawy, wybrany sposób płatności, towar i ilość oraz ewentualne dane do wystawienia faktury.

 

Złożone zamówienia realizujemy wg kolejności zgłoszeń.

Dlatego w przypadku specjalnych promocji, ograniczonej liczby dostępnych produktów, zachęcamy do szybkiego składania zamówień poprzez sklep internetowy.

Potwierdzanie zamówień - złożone zamówienia potwierdzamy niezwłocznie w godzinach pracy czyli 8.00 - 16.00 w dni robocze. Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu z Państwem, w ciągu 24 godzin od chwili rejestracji zamówienia nie uda nam się potwierdzić zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji o czym poinformujemy dostępnymi sposobami (np. pocztą elektroniczną).

Zmiana zamówienia - zmiany w danych przekazanych podczas składania zamówienia (np. adres dostawy, zmiana sposobu płatności itp.) można dokonać wysyłając stosowny e-mail na adres biuro@panelepcv.pl koniecznie zaznaczając, najlepiej przy pomocy numeru zamówienia, którego zamówienia zmiana dotyczy.

Odwołanie zamówienia - Jeśli chcesz odwołać zamówienie skontaktuj się z naszym pracownikiem pod numerem telefonu (62) 734-67-15 lub e-mail'em: biuro@panelepcv.pl Jeśli zarejestrowałeś się w naszym systemie zamówień, możesz przy jego pomocy zgłosić chęć anulowania zamówienia.

Nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia jeśli paczka już została wysłana, tj. przekazana firmie kurierskiej. W takim przypadku należy powiadomić nas o chęci rezygnacji z zakupu oraz odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera.

Ceny podawane przy produktach, jeśli nie podano inaczej, to ceny brutto tj. zawierające podatek VAT. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen prezentowanych na stronach internetowych w dowolnym momencie np. w związku ze znaczną zmianą kursu walut lub znaczną zmianą cen u naszych dostawców. O wszelkich zmianach będziemy informować na stronach www naszego sklepu. Zmiany nie dotyczą złożonych i potwierdzonych przez naszego pracownika zamówień w realizacji.

 

Czas realizacji / dostępność towaru

Na stronie z opisem każdego produktu w naszym sklepie publikujemy informację o stanie naszego magazynu, z podziałem na sklepy stacjonarne, oraz o przewidywanym czasie wysyłki zamówienia na dany produkt. Dla towarów dostępnych na magazynie wynosi on 1-2dni robocze. W pozostałych przypadkach jest odpowiednia informacja na stronie produktu (patrz niżej).

Termin wysyłki

Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw, stanach magazynów naszych dostawców a także informacji uzyskanych od dystrybutorów i producentów. Mimo dołożenia wszelkich starań w przedstawianiu rzetelnych informacji o terminach wysyłki, z uwagi na mnogość i jakość czynników (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mają wpływ na tą informację, możliwe jest zarówno skrócenie jak i wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.

Uaktualnianie informacji o stanie magazynu

Nasz sklep wyposażyliśmy w funkcję aktualizacji informacji o stanie naszego magazynu handlowego. Aktualizację informacji wykonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją "Wysyłamy w czasie: 1-2dni robocze". Pozostałe towary oznaczamy według informacji posiadanych od naszych dostawców.

Należy pamiętać, że pomiędzy momentami aktualizacji informacji o stanach magazynowych prowadzimy sprzedaż, a klienci składają nowe zamówienia. Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że możesz zamówić produkt, którego kilku klientów zamówiło chwilę wcześniej co wyczerpało zapas magazynowy. Zdarza się to rzadko, ale może mieć miejsce. Informację o obecności zamawianego produktu w magazynie poda obsługa zazwyczaj w momencie potwierdzania zamówienia.

O czym należy pamiętać?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia. Zamówienia potwierdzamy niezwłocznie, w 80% przypadków jest to krócej niż 4 godziny robocze od momentu złożenia zamówienia (pracujemy 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku). Brak możliwości kontaktu z klientem w sprawie jego zamówienia może wydłużyć czas realizacji.

  • Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia.
  • Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  • Kurierzy są pracownikami firm kurierskich które współpracują z naszą firmą; nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.

Objaśnienie oznaczeń czasów realizacji

  • 1-2 dni robocze -towar w magazynie; możliwość wysyłki w 1-2dni robocze
    (koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych)
  • ok 5dni -brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 10 dni.
  • 5-10 dni -brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 10 dni.
  • dostępny pod zamówienie -brak w magazynie; możliwość sprowadzenia pod zamówienie, wyślij zapytanie; czas realizacji zależny od dostępności u dostawców
  • produkt wyprzedany -brak w magazynie, wyślij zapytanie; czas realizacji zależny od dostępności u dostawców

Uwaga

Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

 

Kontakt

ECOPLAST

Topola Mała, ul. Szkolna 10

63-400 Ostrów Wielkopolski PL

 

TELEFON

+48 (62) 734-67-15

733-206-741

 

FAX

+48 (62) 734-67-15 wewn. 23

 

E-MAIL

biuro@panelepcv.pl

 

PRACUJEMY

pn. - pt. 8-16

soboty 8-13

(dni robocze)

 

MAPKA DOJAZDU

 

KOD QR

kod qr

 

Konto bankowe

NUMER

27 1020 2267 0000 4902 0154 7603

 

Kod BIC (Swift)

BPKOPLPW

 

Wysyłka

+

2-3dni robocze na doręczenie

 

 

 

 

 

DOSTAWY CAŁY KRAJ !

 

Sonda

SKĄD O NAS WIESZ?

Polecane strony

 

www.panelepcv.pl

 

www.podbitkadachowa.pl

 

www.siding.pl

 

www.sztachetypcv.pl

 

www.rynnydachowe.pl

 

www.podsufitkipcv.pl

 

www.deskipcv.pl

 

www.boazeriapcv.pl

 

www.ecoplast.pl

 

www.deskilawkowe.pl

 

www.lawkipcv.pl

 

www.plotypcv.pl

 

www.ogrodzeniapcv.pl

 

www.sztachetyplastikowe.pl

 

www.podsufitkidachowe.pl

 

www.podsufitkibryza.pl

 

www.listwyprzyokienne.pl

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2017 Ecoplast

Sklep internetowy Shoper.pl