HURTOWNIA INTERNETOWA

 

 

 

 

Sonda

SKĄD O NAS WIESZ?

Producenci

Zaloguj się

REKLAMACJE

W przypadku otrzymania towaru który jest wadliwy, uszkodzony lub niekompletny prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas o tym drogą mailową lub telefonicznie. W momencie kontaktu otrzymacie państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące sposobu, formy i czasu załatwienia reklamacji.


Za szkody powstałe w transporcie winę ponosi firma przewozowa. Dlatego w przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy KONIECZNIE spisać protokół szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę.

 

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

8.1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

8.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu

niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z

Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych

warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.

1176 ze zm.).

8.1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na

adres Topola Mała, ul. Szkolna 10; 63-400 Ostrów Wielkopolski lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@panelepcv.pl

8.1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub

w inny podany przez Klienta sposób.

8.1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z

tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.

Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień

Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w

zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży

konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

8.2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej

8.2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na

adres Topola Mała, ul. Szkolna 10; 63-400 Ostrów Wielkopolski lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@panelepcv.pl.

8.2.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 miesięcy licząc

od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.

8.2.3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących

przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz

danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

8.2.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie

14 dni.

8.2.5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Kontakt

ECOPLAST

Topola Mała, ul. Szkolna 10

63-400 Ostrów Wielkopolski PL

 

TELEFON

+48 (62) 734-67-15

733-206-741

 

FAX

+48 (62) 734-67-15 wewn. 23

 

E-MAIL

biuro@panelepcv.pl

 

PRACUJEMY

pn. - pt. 8-16; soboty 8-13

(dni robocze)

 

MAPKA DOJAZDU

 

ZESKANUJ MNIE

kod qr

 

Copyright © 2016 Ecoplast

Sklep internetowy Shoper.pl